Tutkitusti tehokkain Live Chat sivustollesi

Serviceformin live chat -työkalu on täydellinen lisä sivustosi chatbottiin. Yhdistämällä live- ja tekoälychatin varmistat, että asiakkaasi saavat parasta mahdollista palvelua kellonajasta riippumatta – myös keskellä yötä tai kovimpina ruuhka-aikoina.

Tuplaa myyntisi nyt

Yhdistä tekoäly ja henkilökohtainen asiakaspalvelu

24/7 asiakaspalvelu

Live chat on vakiinnuttanut asemansa verkkosivustojen asiakaspalvelussa. Vie sivustosi asiakaskokemus uudelle tasolle yhdistämällä reaaliaikainen chat-palvelu älykkääseen bottiin. Yhdistä chatbot ja livechat-tiimit saumattomasti – chatbot voi päivystää ja kerätä liidejä kun tiimisi on poissa.

  • Tekoäly vastaa puolestasi toistuviin kysymyksiin
  • Haastavampien kysymysten kohdalla asiakaspalvelija voi liittyä linjoille sekunneissa
  • Tekoäly ylläpitää chat-palvelua aukioloaikojen ulkopuolella
  • Chatbot ohjaa asiakkaat oikeille henkilöille
  • Live chat tuo tutkitusti jopa 40% enemmän konversioita
Varaa tapaaminen asiantuntijan kanssa
Serviceformin toteuttama live chat autoliike Sakalle

Työkalut niin suurille kuin pienille yrityksille

Täysi skaalautuvuus

Serviceformin live chat -widget tarjoaa erittäin tehokkaan ratkaisun suurille tiimeille, jotka tarvitsevat monipuolista ja skaalautuvaa asiakaspalvelun hallintaa.

  • Täysi skaalautuvuus
  • Mahdollisuus jakaa live chat -tiimit omiin osastoihin
  • Mahdollistaa jopa tuhansien asiakaspalvelijoiden yhteistyön
  • Ohjaa asiakkaat oikealle asiantuntijalle
  • Helpompi organisointi ja vastuunjako
  • Seuraa tiimisi tehokkuutta
Tutustu tarkemmin
Serviceformin live chat tarjoaa tarkkaa statistiikkaa vierailijoista

Tehokas ratkaisu suurille organisaatioille – Tuo asiakaspalvelutiimisi yhteen

Seuraa tiimisi tehokkuutta

Luo useita live chat -ryhmiä, jotka mahdollistavat eri osastojen tai palveluiden eriytetyn hallinnan ja seurannan. Lisäksi voit rakentaa monitasoisia hierarkioita, jolloin voit määritellä eri tasoja ja rooleja tiimissäsi, parantaen näin organisointia ja vastuunjakoa.

Varaa tapaaminen asiantuntijan kanssa

Pidä yhteys asiakkaisiin helpolla mobiilisovelluksella

Näppärä mobiilisovellus

Serviceformin live chat -mobiilisovelluksen avulla voit vastata nopeasti äkillisiin asiakaskyselyihin, vaikket olisikaan työkoneesi äärellä. Mobiilisovellus mahdollistaa asiakaskeskusteluiden hallinnoinnin aivan kuten tietokoneellasi, ja tarjoaa kaikki samat ominaisuudet kuin työpöytäversio.

Varaa tapaaminen asiantuntijan kanssa
Serviceformin livechatin mobiilisovellus on helppo tapa pitää yhteyttä asiakkaisiin

Henkilökohtainen asiakaspalvelu on avain menestykseen

Henkilökohtainen asiakaspalvelu on usein ratkaiseva tekijä brändin arvostuksessa. Tutkimusten mukaan 41% kuluttajista arvostaa brändiä enemmän, jos he voivat keskustella oikean henkilön kanssa ostaessaan tuotteita verkossa.

Tekoälyn ja live chatin hybridimalli ei ainoastaan paranna asiakaskokemusta – se herättää luottamusta ja konvertoi kylmät liidit maksaviksi asiakkaiksi.

Varaa tapaaminen asiantuntijan kanssa
Serviceformin Espanjan toimipisteen konversio-optimoinnin ammattilaisia

Tutustu live chatin upeisiin ominaisuuksiin

  • 24/7 asiakaspalvelu

  • Responsiivinen asiakaspalvelu

  • Intuitiivinen käyttöliittymä

Usein kysyttyä - asiantuntijamme vastaavat

  • Miten live chat eroaa perinteisestä asiakaspalvelusta?

    Live chat tarjoaa reaaliaikaisen kommunikaatiokanavan yrityksen ja asiakkaan välille suoraan verkkosivustollasi. Se eroaa perinteisestä asiakaspalvelusta, kuten puhelinpalvelusta tai sähköpostista nopeudellaan ja helppoudellaan. Asiakkaat voivat aloittaa keskustelun heti ilman odotusaikoja.

  • Miten Serviceformin live chat eroaa perinteisestä chatbotista?

    Serviceformin live chat yhdistää tekoälyn ja henkilökohtaisen asiakaspalvelun, tarjoten ainutlaatuisen hybridimallin. Tekoälychatbot hoitaa toistuvat kysymykset ja kerää liidejä, kun taas live chat -tiimit voivat liittyä keskusteluun haastavampien kysymysten kohdalla. Hybridimalli mahdollistaa joustavan ja tehokkaan asiakaspalvelun, joka on käytettävissä ympäri vuorokauden.

  • Onko live chat -palvelu turvallinen asiakastietojen kannalta?

    Kyllä, live chat -palvelut noudattavat yleensä tiukkoja tietoturvastandardeja. Ne käyttävät salausmenetelmiä varmistaakseen, että kaikki keskustelut ja asiakastiedot pysyvät suojattuina. Live chat noudattaa GDPR-säädöksiä.

  • Voinko räätälöidä live chat -ikkunan ulkoasua?

    Kyllä, voit räätälöidä live chatista yrityksesi brändin näköisen. Voit muokata chat-ikkunan ulkoasua, värejä ja fontteja vastaamaan yrityksesi brändi-ilmettä. Muokattavuus ei ainoastaan paranna asiakaskokemusta, vaan myös vahvistaa brändisi näkyvyyttä ja yhtenäisyyttä verkkosivustollasi.

Kokeile konversiotyökalujamme verkkosivustollasi

Lisää verkkosivustosi osoite nähdäksesi sivustollesi kehitetyt työkalut

Varaa demo

“Kuudessa kuukaudessa pystyimme kasvattamaan liidimääräämme yli 100 liidillä joka kuukausi. Käyttöönotto oli todella helppoa, Serviceformin asiakaspalvelu on jouhevaa - saat vastauksen todella nopeasti aina kun tarvitset apua.”

Olli Pohjonen

Huoneistokeskus

Olli Pohjonen Huoneistokeskus henkilökuva